Per a la P he seleccionat les següents activitats:
Amb l’objectiu de potenciar en la P l’atenció i la percepció
visual i millorar la comprensió lectora i l’expressió escrita,
he considerat apropiat un material que he trobat que consisteix en un seguit de
làmines amb dibuixos d’escenes que tenen lloc en diferents situacions.
La P triarà una de les làmines, i a continuació
l’observarà durant un minut. Passat el minut la girarem i la P ens descriurà
tot el que recordi.
Veig veig làmines from rosa odena capons
Aquestes làmines, que l’autora ha titulat “Veig-veig” venen amb una sèrie d’afirmacions, les quals, els alumes amb qui es treballin, hauran de llegir, comprendre i dir si són verdaderes o falses.
La segona activitat doncs, consistirà en això.
Aquestes làmines, que l’autora ha titulat “Veig-veig” venen amb una sèrie d’afirmacions, les quals, els alumes amb qui es treballin, hauran de llegir, comprendre i dir si són verdaderes o falses.
La segona activitat doncs, consistirà en això.
Veig veig-què s'ha de veure from rosa odena capons
La darrera activitat relacionada amb aquestes làmines consistirà en inventar una historieta en base als dibuixos i escriure-la.
“Qui és qui?” En aquesta ocasió també llegirà la descripció d’uns personatges i en base a aquesta decripció haurà de descobrir de qui es tracta.
A continuació, amb la mateixa làmina, farem un joc
de consciència fonológica: Haurà de tobar totes les paraules possibles que
comencin per una lletra determinada.
Aquestes paraules també les
haurà de delletrejar, primer en el sentit de la paraula i després (i no sé si
això ja és “apretar massa la rosca”) a l’inrevés. Ho probarem, en tot
cas em servirà per avaluar de què és capaç...
La darrera activitat relacionada amb aquestes làmines consistirà en inventar una historieta en base als dibuixos i escriure-la.
Continuo amb la comprensió
lectora i un altre joc:
“Qui és qui?” En aquesta ocasió també llegirà la descripció d’uns personatges i en base a aquesta decripció haurà de descobrir de qui es tracta.
qui és qui? from rosa odena capons
QUIN ÉS EL FONEMA QUE CANVIA?
Amb la P no podem oblidar en
cap sessió el treball de la consciència fonológica.
Per a treballar aquest aspecte he seleccionat les següents activitats:
QUIN ÉS EL FONEMA QUE CANVIA?
Completar paraules sil.labes inverses i mixtes from rosa odena capons
la dificultat d'aquesta activitat està en les síl.labes inverses.
I UNA DE SÍL.LABES TRABADES
la dificultat d'aquesta activitat està en les síl.labes inverses.
I UNA DE SÍL.LABES TRABADES
Trabades from rosa odena capons
Per acabar un joc per a fixar normes ortogràfiques bàsiques:
Per acabar un joc per a fixar normes ortogràfiques bàsiques:
L’OCA DELS PLURALS
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada