diumenge, 22 de novembre del 2015

LA LECTURA FLUÏDA. UNA QÜESTIÓ DE VELOCITAT




el mateix text es treballa en diverses sessions, quan el text ja és molt conegut, augmenta significativament la velocitat.
En la tria dels textos hi intervenen qüestions com el nivell de lectura de cada infant. Els textos han de ser suficienment fàcils per l'alumne per tal que els pugui seguir i amb algunes paraules que els suposin un repte...

En tot aquest temps de pràctiques he vist forces exemples de com els alumnes van millorant en aquest aspecte...

I AMB FORMAT PAPER...
Una altra manera és llegir un text vàries vegades; la fluïdesa en que llegeix el text i el nombre de paraules que aconsegueix llegir cada alumne la tercera vegada és molt superior a la primera!
Per a fer aquest exercici es fa servir el cronòmetre


En ocasions, sembla que la ruta global està força bé, malgrat tot cal continuar exercitant... Contibueix a la millora de la fluïdesa lectora

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada